אתר לקידום המיזם /שרות
בין אם כאתר נפרד או כחלק מאתר השירות הראשי, מפותח דף/ קבוצת דפי קידום הכוללת את המרכיבים הדרושים כדי למשוך לקוחות ולקדם את השירות.
קמפיין אי-מייל
כאחד ממרכיבי המפתח, ובהמתבסס על רשימה קיימת או על כזו שניתן לרכוש, החבילה תכלול משלוח ומעקב אחר סדרה קצרה של מיילים המתמקדים בהשקה ובקידום והשרות.
קידום על בסיס חיפוש (SEO)
קידום בחיפוש אורגני, (SEO) מובנה בחבילה. מתבצעים: מחקר והגדרה ראשונייים של מילות המפתח הנכונות, סנכרונן לתוכן ובדיקת הפוטנציאל לקישורים חיצוניים.
דף Facebook וסדרת פוסטים
פייסבוק מהווה כלי קידום מכירות מרכזי במרבית העסקים המקוונים. כחלק מהחבילה, מעוצב עמוד עסקי תואם אליו מועלה סט פוסטים לקידום המיזם.
קידום ברשת ה- LinkedIn
מיזמי B2B יכולים להפיק תועלת רבה מקידום בלינקדאין, הרשת המקצועית. בהתאם מפותח סט פוסטים וכן קישורים לקבוצות אסטרטגיות כבסיס לקמפיינים עתידיים.
קידום באמצעות מודעות בתשלום
במידה והתקציב מאפשר, ואם נמצא כתורם, קמפיין בתשלום המבוסס PPC (תשלום לקליק בגוגל) ובדומה בפייסבוק נבנים ומופעלים כחלק ממאמץ ההשקה.